photo de France...

Fransk bildbomb! En bild säger mer än tusen ord har jag hört...


Ellen och jag påväg till frankrike med humöret på topp! (ignorera mitt smått, udda utryck XD)


Uppe vid Sacre Coeur


Gustav fick lite nya komspiar (okej, kanske, bara kanske, på grund av att vi tvingade dit honom...)


Vi var högst uppe i Eiffeltornet


Kusinfoto! Lina till höger =D


Crossiant med choklad. Übergott!

Okej, det var bara några få av alla de 468 (på ett ungefär) bilderna som jag tog! Vi var världens mest underbara gäng och jag önskar att vi hade stannat där ännu längre.
Förmodligen kommer en till bildbomb à la France snart, då kanske med lite större bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0