inte bloggpaus. inspirationspaus!


Jag tänker inte skriva att jag har haft en bloggpaus, för det har jag inte. Inte precis. Jag tänker inte heller skriva att jag tar en bloggpaus, nej, för den gången jag gör det kommer all blogginpsiration att dränka mig.
Nej, jag väljer att kalla det inspirationspaus. Jag bloggar när jag är inspirerad och har något att blogga om, annar bloggar jag inte. Därför är mina uppdateringar hur udda som helst. Vissa veckor updaterar jag jättemycket, andra inget alls.

Den närmaste tiden har varit så. Den har varit full av utflykter, badtider och titta-på-moln-stunder.
Och därför har jag inte brytt mig om att blogga, mina kompisar betyder så oerhört mycket för mig. Och just nu är det för deras skull jag bloggar. För att de ska kunna följa mitt nya liv när vi alla skiljs till olika gymnasier. Ni andra som läser, ni är en stor extra bonus som jag bara njuter av =)

Så där har ni det, min bloggfilosofi!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha jag har dig på msn det är kanske därför haha

2010-07-13 @ 11:53:26
URL: http://emmakauhanen.blogg.se/
Postat av: emma

haha tack älskar den också :D

2010-07-13 @ 11:53:59
URL: http://emmakauhanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0