I'm alive, I promise!

Hej allihopa!
Börjar med att tala om att jo, jag lever faktiskt fortfarande!
Haha, det var väl en lättnad?? Men nu har jag som sagt börjat på gymnasiet så tiden räcker helt enkelt inte till.Nu ska jag inte komma och säga att det varit skönt med en bloggpaus för att konstigt nog så saknar jag bloggandet! Jättemycket! Det är bara det att jag vet inte om jag orkar ta mig tid att ta tag i det hela. Jag hoppas att ni har tyckt om min blogg hittills men just nu funderar jag på att lägga ner den (tro mig, det är ett riktigt tufft beslut!!)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hi! Taking breaks is always good, but you should keep on using your blog to pubish your nice pictures and comment quickly on yout everyday life: it does not have to be long, but sometimes it's a good way to relax and feel better! i hope you will keep on!

Take care and good luck in school!

Kram, Marie

2010-09-01 @ 20:08:59
URL: http://madlachrymae.skyblog.com
Postat av: Henke

Meh åseeeee! Det kan du la inte göra!

2010-09-11 @ 11:03:51
Postat av: Py Liljeberg

Ja det vore jätte kul med En fika det ska nog gå att ordna! :D

2010-09-14 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0