23 december...


Nästan hela december har gått. Imorgon är det julafton! Herregud vad det går undan (jag vet att jag låter gammal men det har faktiskt gått väldigt fort). Fick några jätte fina julklappar av mina kompisar igår. Jag orkade inte vänta tills imorgon så jag öppnade dem i förväg ^^, Tänkte att jag tar lite kort nu under julen.

Förmodligen kommer bloggningen att komma lite i andra hand nu under julhelgen så det blir nog inte att bli så mycket uppdaterande på ett tag framöver.

Vi har klätt granen, slagit in alla julklappar och gjort julgodis. Så jag tror nog att allt är klart.

Ha en riktigt bra kväll nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: eller hur:)

Tack och detsamma!



Jättefin bild här.

2009-12-23 @ 22:20:17
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0